Wednesday 12 October 2011

Rohan az idő...

Már több, mint 3 hete itt vagyok, pikk-pakk eltelt...

Közben rájöttem, hogy mobilszámomat kis hibával adtam meg, szóval helyesen:

+41-787-negyvenegy-hat-461

A főbb események dióhéjban:
  • Megvolt az első találkozásom a mosógéppel a pincében. A dolog úgy működik, hogy minimum 1 db egy frankos érmét bedobsz, majd érzésre kisebb érméket. A mosás végén megnyomsz egy gombot, amikor is a gép érzés szerint valamennyi pénzt visszaad :) Mint egy nyerőautomata :) Szerencsére elég jól mos, de ez is eszi a zoknikat.
  • Múlt-múlt hétvégén voltam az első partyn, egy "jó helyen". Szokásos sznob buli, tüc-tüc zenével, mint Sydneyben. Csak itt drágább és még többen voltak. Zürich sem lesz a kedvenc party városom, még jó, hogy nem nagyon igénylem. Viszont találtunk egy elfogadható árú kiülős helyet, na az tetszett, oda rendszeresen járni fogok :)
  • Múlt-múlt vasárnap pedig kirándulni voltunk az Alpokban, képeket fogok feltölteni. 2300 méterig mentünk fel, 20+ fok volt, a képeslapokról látható hegyek, + zöld fű, + kajla fülű tehenek, nagyon frankó volt. Lassan indul a síszezon is, itt lehet majd síelni és csak 2 óra Zürichtől. Az egyik gyakornok pedig meg fog tanítani síelni is, szal azért sem kell fizetnem, yuppeee :)
  • Múlt héten pedig 2 napot Párizsban voltam munkaúton, láttam az Eiffel-tornyot (egy csalódás volt), 7 órát ültem taxiban, hála a mérsékelt forgalomnak, és fincsi kajákat és borokat is sikerült egyszer ennem. Őszintén csak ezért mennék vissza... Jövő héten kedden megint megyünk 1 napra...
  • Ezen a hétvégén otthon voltam, megdöntöttem a majdnem lekéstem a gépet rekordomat, valahol az utolsó percen belül check-ineltem be, hála annak, hogy 10 m-rel lekéstem reggel a buszomat, így az eggyel későbbivel kellett mennem. A vérnyomásommal aznap nem volt gondom :) Pénteken fodrász és vásárlás, szombaton Mira lagzija, vasárnap regenerálódás :) A lagzi nagyon frankó volt, jól éreztem magam, meg hát kiváló volt a társaság.
  • Tegnap Bernben voltunk, a világ egyetlen Toblerone gyárában. Az is elég érdekes volt, pláne a csomagolás része, illetve van egy csoki-reptető is (minőségellenőrzésre). Részleteket Skypeon vagy személyesen :) Emellett sikerült a dolgozói boltból kb. 10 kiló csokit is kiszabadítani, szóval karácsonyra is lesz szajré :)
Nagy hirtelen ennyi, várom Tőletek is a beszámolókat, kivel mi történik mostanság :)

No comments: