Sunday 27 November 2011

Az elmúlt 1 hónap...

Hát elég régóta nem írtam, még mindig nem szeretek igazából :)

De azért történtek érdekesebb dolgok :)

Zürich 2 hónap távlatából: drága és unalmas még mindig. Annyira jól vannak megszervezve a dolgok és annyira nem történik semmi, hogy ilyen hatalmas stresszfaktorokkal kell megbírkózni, mint, hogy néha akár 1 percet is késik a villamos, vagy 2 hetente egyszer egy autó nem áll meg, ha odaérek a zebrához. Rémisztő mi?

No, hát ezek után, amik még történtek:

- Voltam Lichteinsteinben Jósékkal, szép nagyon, 4 órát ott voltunk, így láttunk mindent :) A történelmi múzeum a legviccesebb, a poént nem lövöm le, annak aki szeretne még oda eljutni :)

- Voltam Milánóban Hava Gábornál és Eszternél, jó volt. A tömeg elsőre szó szerint sokkoló volt, itt ha már 20 ember van 100 négyzetméteren az nagy tömeg, de a kaja isteni volt, a látnivalók is érdekesek, a komói tó is gyönyörű. Januárban megyek megint :)

- Voltam egy hegyen túrázni 3000 m magasan, az is szép volt :)

És ennyi. Többi hétvégén a mosás-vasalás-takarítás szentháromság zajlott, mivel a lakótársak mindig velem cseréltek. Szerencsére az évben itt már nem kell takarítanom. Még talán egy hétvégére valahova elmegyek aztán Dec 21-én irány haza.

Szóval akinek van kedve talizni szóljon, addigis minden hír jöhet, megpróbálom felgyorsítani a válaszaimat :D Vagy inkább Skype :)

No comments: